2010. augusztus 2., hétfő

Vigyázz Kész Főzz! - Az újonc beszámolója.

   Két napja szokásomhoz híven böngészgettem az interneten, mikor fogalmam sincs már milyen úton módon, de sEdith blogjára kevredtem. Azthiszem a sors akarta így, hiszen éppen a Vigyázz Kész Főzz! gasztrokihívás múlt havi fordulójának vége közeledett. Ja a sors? Az úgy jön a képbe, hogy az Edith által meghirdetett téma a "Világjáró fazék", melyet bárki megfűszerezhet más nemzetek egy-egy jellegzetes ételével. Felcsillant hát a szemem duplán is, hisz maga a játék rendkívül megtetszett, nem beszélve arról, hogy épp egy ennyire testreszabott feladatnál kaptam esélyt csatlakozni a gasztrobloggerek és lelkes szakácsok havonta közös ötletelésre kihívott táborához.
   Mivel a határidő már szorított, gyorsan levében kértem Edithet, hogy ha lehet fogadja el a Hasan Pasa Köfte vagy a Lahmacun posztomat "nevezésként", aki volt olyan kedves, hogy igent mondott sőt még a mai kissé megkésett receptem is esélyt kap majd arra, hogy belekerüljön abba a nevezetes országhatárokat elmosó színes-ízes fazékba...

   Itt üdvözölnék minden más "játékostársamat", aki ellátogatott ide, hogy meglesse ki vagyok és mi fán termek! További ötlet- és ízgazdag sütés-főzést kívánok mindenkinek!

2 megjegyzés:

trendo írta...

További jó sütés-főzést és sok sikert kívánok Neked! VKF!

Elif írta...

Köszönöm szépen!