2010. szeptember 18., szombat

Minitipp: olajbogyó a reggelizőasztalon

   Ezennel új "rovat indul" Minitipp cimkével fémjelezve, melyben pár többé-kevésbé hasznos és/vagy érdekes főzéssel ill. evéssel kapcsolatos ötletet, fogást szándékozom megosztani veletek.
   Kezdésként fellendítendő az olajbogyóbizniszt lássátok mi hogyan fogyasztjuk eme kellemes kis növénytermést a regeliknél. A kunszt egyszerű és jelezvén helytállóságát csak annyit írok: kb. megtízszerezi az elfogyasztott bogyók mennyiségét a családban.
   Hogy miért is posztolok ilyen nyilván sokak szerint magától értetődő semmiséget? Mert tapasztalataim szerint nem is annyira magától értetődő...


   A Magyarországon is kapható üveges illetve zacskós csomagolású töltetlen olajbogyók remekül megfelelnek a célnak, legyenek kisebbek vagy nagyobbak, zöldek vagy feketék.

Metódus:
   Az olajbogyókat hideg vízben alaposan megmossuk, kisebb tányérba vagy tálba szórjuk, meghintjük morzsolt szárított pirospaprikával / paprikapehely (igen, direkt jó a kicsit csípős), meglocsoljuk extraszűz olivaolajjal, kicsit átkeverjük és már diszítheti is asztalunkat változatosabbá téve a reggelit, uzsonnát vagy vacsorát.

3 megjegyzés:

Thrini írta...

Én nagyon szeretem az olajbogyót és van egy füzér paprikám, anyukámtól kaptam, úgyhogy én tuti készítek ilyet. Minitipp rovatod rendszeres olvasója leszek. :)

Ms. Poppy írta...

Thrinihez csatlakoznék én is! Tetszik az új rovatod, a címe meg ötletes lett.:)

Elif írta...

Köszi csajok! :)