2011. január 29., szombat

Gasztrokadét játék utolsó figyelmeztetés és a NYEREMÉNYEK!

   Igazából tegnapra, vagyis most, hogy már elmúlt éjfél tegnapelőttre ígértem a Gasztrokadét játék nyereményei-nek leleplezését, de nem is a mi életünk lett volna, ha simán megy minden. Mindenesetre ideértem, sőt fényképeztem a 3 ajándék-kupac nagy részét, melyeket kiegészít még:
  • egy-egy festett üvegmedál (holnap meglátjátok, addigis a korábbi mázolmányimat megleshetitek: itt)
  • egy-egy csomag saját készítésű kurabiye, vagyis török keksz
  • egy-egy mennyei illatú mézes-olivás török szappan

1. csomag:

2. csomag:
3. csomag:

A sorsolás menete:
A sorsolás során minden beküldött étel nevét a beküldőjének nevével együtt egy-egy cédulára nyomtatunk. A cédulákat összekeverjük, majd kihúzzuk az első csomag tulajdonosát. Ezután - hogy a többi résztvevővel is korrektek legyünk - kiveszünk minden cédulát, amin még az ő neve szerepel és ezután húzzuk ki a 2. csomag tulajdonosát. Kivesszük az általa beküldött ételeket is, végül kihúzzuk a 3. szerencsés nyertest is.

Beküldési határidő: 2011. jan. 31.  24.00
A sorsolás időpontja: 2011. febr. 1.
A beérkezett jelenleg több, mint 65 nevezést megtekinthetitek: itt.
A játékról bővebben: itt.

A csomagok tartalma:

1. csomag:
- rózsa ízű Lokum (török édesség)
- rózsavíz
- Salep ital por - különleges forró ital (később részletes leírás érkezik)
- diós cukorsucuk (édesség)
- pisztáciás csokoládé
- kekszes habcukorpuffancs a gyerkőcöknek

2. csomag:
- Salep ital por - különleges forró ital (később részletes leírás érkezik)
- instant Asure - különleges török desszert (később részletes leírás érkezik)
- diós cukorsucuk (édesség)
- pisztáciás csokoládé
- kekszes habcukorpuffancs a gyerkőcöknek

3. csomag:
- instant Keskül - török tejes desszert (később részletes leírás érkezik)
- almatea
- diós cukorsucuk (édesség)
- pisztáciás csokoládé
- kekszes habcukorpuffancs a gyerkőcöknek

5 megjegyzés:

Kreatív konyha írta...

Örülök, hogy megtaláltam az oldalad! Szeretnék adni egy díjat! Megtalálod a http://kreativkonyha.blogspot.com/2011/01/dijat-kaptam.html
oldalon.

Elif írta...

Köszönöm szépen a díjat! :)

Beastie írta...

hey, azt álmodtam ma éjjel, lázas, fejfájás közt heverve, hogy nyertem :) a random.org fog sorsolni?

Elif írta...

:), jó kis álom. Ezt nem bízom a Random.org-ra, szép kis papírfecnis, kihúzós, fényképezős sorsolás lesz.

Bori írta...

jéé, pont ilyen (piros dobozos) almateát vettem a minap a törökboltban :-) nagyon finom ám!